środa, 1 stycznia 2014

Wszyscy mają czachy, mam i ja!



Z modą na różne motywy jest tak jak ze wszystkim. Jedni kochają, inni nienawidzą, a część pozostaje obojętna. Ja należę do tej ostatniej grupy. Uważam, że jest to fajny element wyróżniający jakąś zwykłą część garderoby. Aczkolwiek nie planuję zaopatrzyć się w spodnie, kurtkę, czapkę, kocyk i inną pościel dziecięcą z tym motywem (a różne wariacje znalazłam w necie). Jedna bluzka nam zdecydowanie wystarczy. Przy okazji chwalimy się też nowym „nabytkiem” mojego synka czyli jego pierwszymi ząbkami :-) A dla Wszystkich którzy tu zaglądają Happy New Year !!!













Bluzka - F&F
Spodnie - no name

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy wpis :) Zainteresował mnie twój blog :)
    Obserwujemy? Jeżeli masz ochotę na jakieś opowiadanie o nieszczęśliwej miłości pełnej trudów, przeciwieństw i rozterk, zapraszam do mnie: http://bluuush69.blogspot.com/2014/01/5-rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń