czwartek, 6 marca 2014

Pojemnik na mleko

Pierwszy post z kategorii przydatnych akcesoriów :-) Nie jestem gadżeciarą, ale uważam, że jeśli coś może nam ułatwić życie, to czemu nie? Rzecz którą dziś polecam, przyda się rodzicom, karmiącym swoje dzieci mlekiem modyfikowanym. Choć w mojej głowie układają się różne pomysły na wykorzystanie tego pojemnika w przyszłości - herbatka, przekąski, ale to już zweryfikuje przyszłość. Póki co, pojemnik jest bardzo przydatny podczas podróży, wyjazdów, a nawet zwykłych spacerów. Wszędzie tam, gdzie potrzebujemy przygotować dziecku mleko. Można znaleźć różnych producentów takich pojemników. Nie polecam konkretnego, mój z BabyOno był poprostu najtańszy. Składa się z czterech komór, mieszczących po 8 miarek mleka w każdej. Ja przygotowywałam porcje razem z zagęszczaczem przeciw ulewaniu. Pokrywa pojemnika jest szczelna i nic się nie wysypuje. Mój model można myć w zmywarce. Ogólnie bardzo polecam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz